tisdag 25 mars 2014

Tacksamt

Imorgon är hon två veckor. Vart tog tiden vägen? Jag är så lycklig. Två fina tjejer har vi nu. Vad mer kan man begära? Måste nypa mig i armen. Jag är så tacksam. Här och nu ligger hon i min famn och sussar så gott. Så vacker. Medans Vår vackra stora tjej är i skolan och busar med kompisar. 
Mina ord är inte tillräckliga för att kunna berätta min lycka. Min tacksamhet över att vi fått två fina tjejer som betyder allt för oss. 
Jag har fått äran att bära på dessa två vackra guldklimpar. Så bedårande. Så fina. Så perfekta. 
Nu ska man rusta sig lite mentalt och praktiskt. Plötsligt ska allt hinnas med, läxor, amning, sömn?-va är det?, aktiviteter, playdates, hunden, disken ,maten,handlingen,amning,sömn,amning,sömn,blöjbyten. Allt helst på en gång. Men hjärnan börjar hänga med. Rutiner. Men jag är evigt tacksam. Tacksam för tjejerna ,mannen , hunden och livet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar